سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کژی، با دانش راست می شود . [امام علی علیه السلام]
گوهر مراد
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سلام مجدد

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب سید محمد مهدی حسینی فرزند حجه الاسلام و المسلمین سرهنگ خلبان سید نورالدین حسینی متولد خرداد ماه 1362 در اصفهان می باشم.

مهر ماه 1377 به منظور تحصیل در علوم دینی رهسپار شهرستان خوانسار شده و در حوزه علمیه ولی عصر تحت اشراف مرحوم آیت الله سید محمدعلی ابن الرضا مشغول به تحصیل شدم. تحصیل اینجانب درمقدمات و سطح در حوزه ولی عصر 8 سال به طول انجامید.

در سال 1385 پس از فراغت از دروس مقدمات و سطح به منظور ادامه تحصیل عازم شهر مقدس قم شدم. از آن سال تا کنون به تحصیل در دروس خارج فقه و اصول آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی و نیز درس تفسیر آیت الله جوادی آملی مشغول می باشم.

سال 1387 همزمان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته شیعه شناسی گرایش کلام در دانشگاه قم و سطح 3 تخصصی کلام در موسسه امام صادق علیه السلام تحت اشراف آیت الله العظمی سبحانی مشغول شدم.

شهریور ماه 1390 پس از فراغت از تحصیل در دو رشته مزبور با قبولی در آزمون ورودی سطح 4 کلام (دکتری کلام اسلامی) حوزه علمیه قم در موسسه سابق الذکر بهره مندی از علم کلام را ادامه دادم.

تخصص اینجانب فلسفه اسلامی,فلسفه دین,شیعه شناسی,فلسفه اخلاق و فلسفه سیاسی است.این وبلاگ به منظور پاسخگویی به پرسش های اعتقادی طراحی شده است !

پرسش خود را به صورت نظر طرح و یا به آدرس m.mahdi.1362@gmail.com ارسال نمایید .

سبحان ربک رب العزه عما یصفون و سلام علی المرسلین و الحمد لله رب العالمین

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد مهدی حسینی ( دوشنبه 91/9/27 :: ساعت 11:41 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حجاب
سلام مجدد
عشق
توحید حقیقی

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 8
>> مجموع بازدیدها: 5624
» درباره من

گوهر مراد

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
احساس ابری

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان



» طراح قالب